تولیدی درب و پنجره دوحالته upvc در قم با کیفیت مناسب
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
تولیدی درب و پنجره دوحالته upvc در قم با کیفیت مناسب
دو شنبه 7 آذر 1401 ساعت 12:15 | بازدید : 62 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

تولیدی درب و پنجره دوحالته upvc در قم با کیفیت مناسب

مشخصات بهترین در دوجداره و پنجره دوجداره چیست؟
پنجره ای که بیشتر عایق صوت و حرارت باشد، مناسب تر است زیرا باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. به طور کلی یک پنجره دو جداره خوب با عوامل زیر مورد سنجش قرار می گیرد:

نوع شیشه مورد استفاده در پنجره دو جداره و تعداد جداره های شیشه پنجره: شیشه پنجره ها باید حداقل دو جداره باشد.
نوع یراق آلات به کار برده شده در پنجره دوجداره
فاصله بین جداره ها: فاصله بین دو جداره معمولا بین ۶ تا ۲۰ میلی متر است. در صورتی که این فاصله ۱۵ میلی متر باشد، پنجره بیشترین کارایی را خواهد داشت.
میزان مقاومت حرارتی و صوتی پنجره دوجداره: دو جداره کردن شیشه، جلوی عبور نور را نمی گیرد ولی باعث کاهش گرمای خورشید می شود. پنجره ها باید به گونه ای باشند که در زمستان مانع از خروج هوای گرم شده و در تابستان از خروج هوای سرد جلوگیری کنند.
لاستیک های آب بندی و نحوه درزبندی در زمان نصب: در پنجره های دو جداره، فضای بین دو شیشه کاملا درزبندی شده است و معمولا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود.

ویژگی های متریال استفاده شده
نوع شیشه مورد استفاده
در انتخاب شیشه دوجداره باید بسیار دقت کرد. 80 درصد یک پنجره دو جداره را شیشه دو جداره تشکیل می دهد. حداقل استاندارد لازم برای شیشه دو جداره، 6 میل و 4 میل ساده است، که با توجه به مقدار آلودگی صوتی و میزان گرما و سرما می توان از شیشه های دو جداره با ترکیب های متفاوت بر اساس شرایط بهره برد.

نوع یراق آلات
پیشرفت تکنولوژی در زمینه قفل و یراق آلات درب و پنجره دوجداره، باعث شده است که این نوع در و پنجره‌ ها از نظر امنیتی در تراز بالایی قرار بگیرند. طرح ‌های ایمن یراق آلات پنجره دوجداره معمولا به شکلی است، که این در و پنجره ها را از چهار جهت قفل کرده و امنیت فوق‌العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشد.

این درب و پنجره‌ها در عین حال به راحتی فقط با چرخش آسان یک دستگیره و به وسیله قفل‌هایی به شکل قارچی به قاب‌هایشان محکم می‌شوند. همین امر سبب افزایش ایمنی در و پنجره دو جداره می‌شود. صنعت تولید یراق آلات درب و پنجره، همواره در حال توسعه و نوآوری است و همین موضوع منجر به تولید یراق آلات با تنوع فراوانی شده است.

نکته بسیار مهمی که در تهیه یراق آلات باید به آن توجه کرد، بحث استفاده از یراق آلات استاندارد است که باید با عرض، ارتفاع و وزن بازشو متناسب باشد. بدین معنا که باید یراق آلاتی انتخاب شود که با ابعاد و وزن پنجره متناسب است.

به طور کلی یراق آلات در و پنجره دوجداره شامل یراق تک حالته، یراق دو حالته، یراق کشویی و یراق تاشو است. این یراق آلات بسیار مستحکم هستند و در درجه بالایی از نظر ماندگاری متریال قرار دارند.

لاستیک های آب بندی
معمولا لاستیک ‌های درزگیری که در پروفیل ‌های مختلف به کار می‌روند، نقش مهمی در عایق‌ بندی و درزگیری پنجره دو جداره دارند. این امر به دلیل موادی است، که در ساخت این نوع لاستیک‌ ها استفاده می‌شود. نقش لاستیک های آب بندی در پنجره دو جداره همانند نقش لاستیک های درب یخچال است.

نقش اصلی لاستیک ‌های درزگیر، محکم کردن و جلوگیری کردن از تبادل حرارت و صدا می‌باشد.

مهمترین فاکتورها برای معرفی بهترین پنجره عایق
برند پنجره دوجداره
نوع برند پروفیل
نوع پنجره دوجداره
مدل بازشو
بهترین برند پنجره دوجداره

مارک های مختلفی از پنجره دوجداره در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشند و دارای قیمت های مختلفی هستند. یکی از فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین پنجره آلومینیومی، برند آن می باشد.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :